Sunday, July 28, 2019

Plekkie in die Son

Almal verdien 'n plekkie in die son. Elke ras, elke kultuur in Suid Afrika verdien hul plekkie. Niemand is verhewe bo die res nie. Almal verdien dieselfde soort liefde en respek. Ek is geensins beter as die persoon wat langs my in 'n winkel staan nie. Ek is geensins beter as die Kassier wat my help in die Spar elke oggend as ek 'n bottel 1.5L water.

Ek het hierdie stukkie van jongs af geleer. Ek is geleer dat niemand verdien om neergesien te word nie en as dit ooit met jou gebeur, jy weet presies wat jou waarde is en hoeveel jy bydra in die lewe.

Wysheid het my geleer dat respek sny beide kante toe. Jy kan nie respek verwag van mense as jy dit nie wys aan mense nie. Wysheid het my geleer jy kan nie mense boelie net omdat hulle nie dieselfde is as jy nie, of selfs dieselfde dink as jy nie. Almal besit die reg om anders oor die lewe te besin.

Ons is almal gelyk geskape. Ons het almal iets om by te dra in die lewe. Ons is almal deel van die mensdom. Ons almal verdien geluk. Ons almal verdien liefde. Ons almal verdien respek. Ons moet net medemenslik teenoor mekaar optree. En in vrede met mekaar kan leef.

Want daar is soveel negatiewe dinge wat ons lewens versuur. Wat as ons almal iets positiefs kan bydra? Die wêreld sou 'n soveel beter plek gewees het as dit was. Want ons almal verdien 'n plekkie in die son.

No comments:

Post a Comment